15 Kasım 2012 Perşembe

Bir erkeğin evlenmeden önce yapması gereken 4 hayati şey

Merhaba sevgili seray severler. En son Ağustos ayının sonunda yazmışım ondan sonra ara ki bulasin beni bu sayfalarda. Unuttum mu sandınız. Unutur muyum hiç ama zaman bulamadım. Şimdi bahane saymaya kalksam bir sürü bahane var bende. O yüzden bahane sıralayarak siz canımın içi kümülatif frekansları sıkmak istemiyorum. Kümülatif frekans nedir diyenler, aklıma gedi vallahi üniversiteden kalma istatistik bilgisi. Dersi dinleyen aklı başında gençliği temsil ettim yıllarca, üzerinden bilmem kaç sene de geçse modunu medyanını hesaplarım ,o kadar! :) Bu arada ben bu yazıyı yazmaya başladım twitter'dan bir mention geldi en büyük hayranım Bengü'den. "Hoca hoca farkında mısın seneler olmuş yazmayalı bloga" diye. Bu kadar olur, bu da mı gol değil, bunlar hep işaret. Kısmet bunlar hep, yakında evleneceğim sanırım hissettim şu an.

Neyse gördüğünüz gibi saçmalama konusunda performansımda hiç bir eksiklik yok. Zaten ben bu ilk paragrafı sağ salim geçip diğer paragraflara ulaşan siz güzel insanlar için yazıyorum. Blogger'lar soyundu diye bir köşemde yok öyle süpersonik aşk hayatımı da anlatmıyorum. Tüm bunlara rağmen hala beni okuyan küçük kitleyi ben sevmeyeyim de Nihat Doğan mı sevsin. Tercih sizin! :) Bu arada hala konuya geçemedim ne kadar da özlemişim arkadaş, köy havası var bu blogda. Konumuz çok net evlenmeden önce bir erkeğin yapması gereken 4 şey. Neden 4 peki, o kadar aklıma geldi ne yapabilirim :( ben istemez miyim beş olsun onbeş olsun :)

- Erkek erkeğe tatil

Son 4 senedir gerçekleştirdiğim eylem. Grubumuz bazen dört kişilik oluyor bazen iki. Ama alınan tat hep güzel, çok güzel, harika lan. Tatilin anlamı bu bence. Böyle bir güzellik yok. Bir kadın ile beraber tatil yapmakla bir arkadaşın ile tatil yapmak arasında dağlar kadar fark var. Bir kere alışveriş denilen eylemden kesinlikle kurtuluyosunuz. Yurtiçinde bile bir kadın ile tatil yapsanız gittiğiniz yerin varsa mağazalarına o da yoksa kesin pazarına mazarına uğramanız kaçınılmazdır. Ayrıca her yere yanındaki kız ile de gidemiyorsun kıstlıyor seni. Erkek erkeğe öyle mi ooo harika bir ortam, zaman-mekan sınır tanımıyor. Bir sevgili edinmeden daha da ötesi evlenmeden bundan alacağınız zevki alın kesinlikle, sonra çok zor istesen de hatta diyelim gittin eşinden izin aldın (allahım) sonra bir sürü tafra sen gittin de ben neler yaptım buralarda diye. Ayrıca buradan da anladığınız üzere 4 senedir doğru dürüst biri olmamış daha doğrusu olamamış diyelim. Hayırlısı :(

- Tavernaya gidin, Arif Susam dinleyin, Cengiz Baba ile kendinizden geçin

Garip davranışlarım ve farklı farklı birbirinden çok zıt huylarımın ve hobilerimin olduğunu yazılarımı okuyanlar biliyor. Evet taverna müziğini de çok seviyorum. Hatta bir kere bir kıza benden soğusun diye tavernaya gidelim mi demiştim. Kız artık nasıl bir ortam olarak biliyorsa pavyon mu sandı nedir beni ne sandın sen ahlaksız demişti. Öyle bir ortam mı o. Gayet nezih bir ortam. Piyanist şantörümüz hoşgeldiniz kaan bey bile diyor daha ne desin adam. Arif Susam diyorum Ümit Besen diyorum lütfen :) Evet gençler gidiniz en güzel akşamınızı geçireceğinizi garanti ediyorum. Bir kızla bara bilmem neye gitmektense ben buralara gitmeyi tercih ederim. Şimdi anladım 4 senenin sebebini haha :) Pişman değilim yine olsa yine yaparım amaaan sende :) Hepinize gelsin benden biricik hocanızdan Ümit Besen söylüyor seni unutmaya ömrüm yeter mi :(

- Twitter veya Facebook'dan "hep seni sevdim" yazın

Evet. Yapın bunu. Bunu yazmayana kız vermiyorlarmış artık. Bunun çeşitli türevleri de mevcut. "Bir tek seni sevdim" "Sensiz bu yaşam bir sürgün" "Şimdi ellerin mi oldun sen" gibi. Bu en son yazdığım biraz garip ama gördüm yazan var. Ne demek istiyorsun yani, hemen benden ayrıldın başkasını mı buldun mu demek istiyorsun arkadaşım, seni mi bekleyecekti güzelim kız yıllarca:( Duygusuz bir insanım sanırım ben. Böyle duygu yüklü cümlelerle dalga geçiyorum. Bu arada yazı iyice 4 senenin nedenlerine döndü farkettim de. Yazın bunları özellikle ortada hiç bir şey yokken, gayet dikkat çekiyor tabii ciddi bir şeyden sonra böyle geyikler yapmayalım. Evet :)

- Çoraplardan top yapıp koca koca adamlar olarak onlarla top oynamak

Malesef ben bunu da yaptım lan. Hani lisede falan çok yaptık da bu tip eylemleri.çok yakın zamanda da yaptım bunu ben hem de tam 5 kişiyle birlikte, şimdi daha çok şaşıracaksınız bir otelin toplantı salonunda.. Kendimi seviyorum bazen. Ne kadar da güzel bir insanım ya da ne kadar iğrenç. Kısacası, ne kadar da tatlı bi o kadar farklı :) Tercihi yine demokratik bir insan olarak sizlere bırakıyorum. Evet gençler yapınız hala hiç oynamayan varsa böyle bir şey aranızda, boşuna ben erkeğim diye dolaşmasın entarisi benden. Böyle bir zevk yok. Takım elbise ile oynayınca çok daha güzel, hayatın anlamı bence çoraplardan top yaparak oynamak. Kalın kışlık çoraplardan çok daha iyi top oluyor bu arada, hatırlatayım :p Neden evlenmeden önce peki, neden olacak çoraplardan top yapacaksın oynayacaksın böyle güreşçi gibi terleyeceksin sonra evde azarı işiteceksin, o kadar terlemeyi açıklamanın imkanı yok gençler, hıı bir de gömlek yırtılması da bunun yanın da promosyon :)

Eveet bitti. Uzun zaman sonra zevk aldım gerçekten. Umarım bu yazıyı okuma şerefine nail olmuş sizler de aynı zevki almışsımızdır. Ama bu yazıdan sonra umarım bana "ayy ne iğrenç hoca bu hoca" demezsiniz. Beni sevin, hocaları sevin :) Bu arada bunun kadın versiyonunu yazmak isteyenler varsa buradayız biz :) Bu arada bunu da dinleyin çok güzel arkadaş :) http://youtu.be/_kYjuEAA3TM

xoxo ukturko felix.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder